Klantenservice

Klantenservice

 
1 Veel gestelde vragen
1.1 Wat is de levertijd?

Dit is per product verschillend. Kleine producten (zoals loopfiets, step,) kunnen tot 15:00 uur op werkdagen worden besteld, en deze worden dan de volgende dag bezorgd. Fietsen van het merk 2Cycle en groter dan 16 inch kunnen op werkdagen tot 14:00 worden besteld en worden dan de volgende werkdag geleverd. Verder geven we altijd aan op de productpagina wat de levertijd is van een bepaald product.

1.2 Wat zijn de verzendkosten?
  • - De verzendkosten zijn € 9,95 (per artikel)
  • - Voor grote artikelen zoals 12 inch fietsen en groter zijn de verz.kst. naar België E 19,95

Verder kunt u altijd zien als u wat in de winkelwagen doet wat de verzendkosten zijn. U drukt bij een bepaald product op "in winkelwagen"  vervolgens kunt u dan zien wat de verzendkosten zijn. 

1.3 Leveren jullie ook in België

Ja wij leveren ook in Belgie. 

1.4 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Om de kosten zo laag mogelijk te houden is dit helaas niet mogelijk. U kunt uitsluitend via de website bestellen.
1.5 Ik heb een klacht, wat nu?
  • - Stuur binnen max 48 uur na ontvangst een e-mail ([email protected]) of Whatsapp (06-10655601) met daarin het ordernummer, foto’s (indien mogelijk) en een duidelijke omschrijving van de schade. We ontvangen ook graag de gewenste oplossing zodat we je snel kunnen helpen.
  • - Meldingen over schade ouder dan 48 uur kunnen we helaas niet meer in behandeling nemen. 
1.6 Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij Prijskiller?
  • IDeal
  • Vooraf betalen via de bank vermeld dan wel bij de betaling uw order nummer. (NL10INGB0004982924)
1.7 Wat zijn de garantievoorwaarden?
Al onze producten worden standaard geleverd met een garantie van 1 jaar, met uitzondering van slijtende onderdelen. Een product is uitgesloten van garantie als aantoonbaar ander gebruik dan in het dagelijks gebruik geleid heeft tot beschadigingen.
1.8 Retourneren
  • Retourneren

    Iets retourneren? Blijkt de kleur of maat niet goed te zijn? Geen zorgen, je kunt je artikel binnen 14 dagen na ontvangst nog retourneren. Na ontvangst heb je dus 14 dagen de tijd om je aankoop terug te sturen. Bekijk het product net zoals je in de winkel zou doen. B.V.: haal de fiets uit de doos en bekijk hem van alle kanten. Wij willen graag benadrukken dat de geldende zichttermijn van 14 dagen duidelijk geen gebruikstermijn is waarin je het product uitvoerig kunt gebruiken alvorens te herroepen. 

    Retourvoorwaarden

    • Alle artikelen mogen getest worden (bij voorkeur binnen) zoals je dat in een winkel zou doen. De producten mogen enkel zonder gebruikerssporen geretourneerd worden.  
    • Even de fiets uittesten? Dat mag tot een maximale afstand van 1 kilometer op schoon en droog wegdek. Alle bijgeleverde onderdelen dienen geretourneerd te worden. U kunt op deze manier de fiets testen zoals u dit ook in een winkel zou doen. 
    • Als wij een artikel retour ontvangen moet de verpakking van het artikel en het artikel zelf nog verkoopbaar zijn. Indien dit niet het geval is behouden wij het recht hiervoor een bedrag in mindering te brengen op de terugbetaling.

      Uitzonderingen die we niet retour nemen zijn:
    • Artikelen of producten met montage- of gebruikssporen.
    • Artikelen of producten zonder of beschadigde originele verpakking.

     

    Mochten artikelen die binnen bovenstaande uitzonderingen vallen toch geretourneerd worden, dan kan er een waardevermindering plaatsvinden. Deze zal dan ingehouden worden van de terugbetaling.  

    Retourzending

    We adviseren om bij een retourzending gebruik te maken van ons retourformulier, en deze samen met de factuur of pakbon toe te voegen aan de retourzending. Zo kunnen we je retourzending het snelst verwerken.

    Het retourformulier is te vinden via onderstaande link:
    Retourformulier

    Stuur je retour naar onderstaand adres (afgeven is niet mogelijk).
    Prijskiller.nl
    T.a.v. retourafdeling
    De Draai 4
    9076PD St. Annaparochie

    De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening. De kosten zijn afhankelijk van het gewicht en grootte van de zending. Retourneer je vanuit het buitenland? Dan kunnen de kosten hoger uitvallen.

    Retourneren van jouw artikel

    Zorg ervoor dat de fiets netjes verpakt (net zoals u deze heeft ontvangen) in de originele verpakking klaarstaat voor de bezorger:

    • Zorg ervoor dat er niets los slingert in de doos (zoals trappers stuur, enz.) zodat de fiets niet beschadigt raakt tijdens transport. Zet alles zo vast mogelijk met b.v. tie-rips

     

    Je bent zelf verantwoordelijk voor eventuele transportschade dus zorg ervoor dat de doos goed dicht getaped zit. Het is dus van belang dat de retourzending optimaal beschermd wordt, anders kunnen wij deze niet accepteren en kan er waardevermindering optreden.

    Gratis retourneren via ons afhaalpunt

    Je kunt artikelen gratis retourneren bij ons afhaalpunt:
    Prijskiller.nl (De Draai 4, 9076PD, St. Annaparochie)

    Retouren dienen in een gesloten doos te worden aangeleverd. Stop het volledig ingevulde retourformulier en een kopie van de factuur in de doos. Houd je factuurnummer of postcode bij de hand als je de retourzending afgeeft bij één van de bovenstaande afhaalpunten.

1.9 Mijn vraag staat hier niet tussen wat nu?
Vul dan het formulier hiernaast in (rechts)
1.10 Contact gegevens

Prijskiller.nl
De Draai 4
9076 PD Sint Annaparochie

  
WhatsApp: 06-10655601 (9:00-17:00)
  
Email: [email protected]
  
Bank: NL10INGB0004982924